زکریا حسینی، امیر بادپا

مجموع امتیاز فصل جاری:
میانگین امتیاز كل: از 30
تعداد مطالب:
مجموع امتیاز كل:
حوزه‌های فعالیت:

۱۹ فرو ۱۳۹۶
ارزیابی گزارش «گونه شناسی مدارس در نظام آموزش و پرورش ایران» - 1

آیا «عدالت» همان «برابری» است؟

آنچه گزارش «گونه شناسی مدارس در نظام آموزش و پرورش ایران» را با چالش جدی مواجه می‌سازد، تلقی یکسان نگارندگان آن از دو مفهوم «عدالت» و «برابری» است؛ لازمه پذیرش این پیش‌فرض، یکسان‌انگاری مخاطبین و شرایط آن‌ها است که پذیرفته شده نیست و این انگاره به صراحت مغایر با فلسفه تعلیم و تربیت کشورمان است.