۲۳ تیر ۱۳۹۵
کار جالب دانش‌آموزان شرف‌الدین در معرفی علوم انسانی

به درد ریاضی نمی‌خورد! برود انسانی

تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه تخصصی علوم انسانی شرف‌الدین با دانش‌آموزان رشته‌های مختلف مصاحبه‌هایی کرده‌اند و با کنار هم گذاشتن مصاحبه‌ها، کلیپی ساخته‌اند تا دغدغه‌های دانش‌آموزان نسبت به علوم انسانی را به تصویر بکشند.

۱۵ تیر ۱۳۹۵

آیا بانکها واقعا برای دادن وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی پول ندارند؟!

مرکز سفیرفیلم با همکاری کمپین پیگیری وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی، اقدام به تهیه و انتشار کلیپی با عنوان «آیا بانکها واقعا برای دادن وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی پول ندارند؟!» کرده است.

۲۶ اسفند ۱۳۹۴

گزارش تصویری/ ماجرای پیش ثبت نام مدارس غیر دولتی

۱۸ اسفند ۱۳۹۴

بانکداری اسلامی

۱۱ اسفند ۱۳۹۴

دیرین دیرین/ چونوسکوپی!

۱ بهمن ۱۳۹۴

سپرده‌های قرض‌الحسنه،سهم بانک یا سهم مردم

طبق آمار بانک مرکزی در پایان شهریور سال ۱۳۹۴، بانک ها ۱۰۲ هزار میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه (بعد از کسر سپرده قانونی) با نرخ صفر در قالب ۳۶ هزار میلیارد تومان سپرده های قرض الحسنه پس انداز و ۶۶ هزار میلیارد تومان سپرده های قرض الحسنه جاری از مردم دریافت کرده اند.

۱۵ دی ۱۳۹۴

خلق دنیای آینده

۶ دی ۱۳۹۴

آینده‌ای به رنگ سالخوردگی

آینده‌ای به رنگ سالخوردگی؛ برای بحران میانسالی در آینده تدبیری بیاندیشیم.

۱۵ آذر ۱۳۹۴

سرآمد هجدهم

۱۴ آذر ۱۳۹۴

خبرنامه پرسا ۴۵+ اینفوگرافیک

۷ آذر ۱۳۹۴

بیشترین و کمترین نرخ سود در دنیا

منبع: تجارت فردا

۷ آذر ۱۳۹۴

اینفوگرافی شکست رکود؟

۲ آذر ۱۳۹۴

مستند گل به دروازه خودی + دانلود

«گل به دروازه خودی» از نگاه های بدون راهبرد تکنوکرات هایی می گوید که بر خروج کشور از شرایط شکننده اقتصادی اصراری ندارد و عمل کردشان کشور را به سمت وابستگی بیشتر و ضربه پذیری در برابر تحریم ها، سوق می دهد.

۲۶ مهر ۱۳۹۴

ارتباط نامه ۴ وزیر با نرخ خوراک پتروشیمی + اینفوگرافی

علاقه‌مندی به سودآوری بیشتر واحدهای پتروشیمی فصل مشترک ۴ وزیری است که پای این نامه را امضا کردند.

۱۸ مهر ۱۳۹۴

اینفوگرافیک/دانشگاه بنگاه تجاری شده است

یکی از استراتژی هایی که مدتیست در دانشگاه های ایران دنبال می شود و مدت طولانی تریست که در دانشگاه های مهم جهان دنبال شده است، تجاری سازی دانشگاه است. در این رویکرد تلاش می شود تمامی فعالیت های دانشگاهی (مانند آموزش ها، پژوهش ها) به عنوان کالایی در نظر گرفته شود که می باید با فروش آن هزینه های دانشگاه تامین گشته و سود حاصل از آن به بیشترین مقدار رسیده و زمینه گسترش و توسعه هر چه بیشتر دانشگاه را فراهم کند. اما این استراتژی نئولیبرال مخالفانی نیز دارد. در اینفوگرافیک زیر نظرات نوام چامسکی، از منتقدان برجسته این حوزه، را می توانید ببینید: (در اینفوگرافیک های بعدی نظرات موافقان این استراتژی را بررسی خواهیم کرد)