۱۶ خرداد ۱۳۹۵
از سوی مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا

بی‌پولی دلیل خرید واگن دست دوم اعلام شد

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با بیان این‌که مشکلات مالی باعث شده تا شرکتها واگن دست‌دوم خریداری کنند، گفت: قیمت تولیدات داخلی نسبت به قراردادهای سابق قابل رقابت است اما کیفیت قابل رقابت نیست.

۱۱ خرداد ۱۳۹۵
شرکت حمل و نقل ریلی رجا:

مجوزن واردات واگن دست دوم را اخذ می‌کنیم

در حالی چندی پیش مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا از ورود حدود ۳۰۰ دستگاه واگن دست دوم اروپایی خبر داده بود که روابط عمومی این شرکت با تاکید بر برنامه خرید واگن نو و دست دوم اعلام کرد: قطعا مجوزهای لازم برای ورود واگنهای دست دوم را اخذ می کنیم.

۸ خرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل رجاء:

اعتباری از محل بند«ق» ‌بودجه نگرفتیم/ واگن نو در چند سال اخیر وارد ناوگان نشد/ در ساخت واگن‌‌ خودکفا نیستیم

مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجاء با اشاره به اینکه واگن‌سازی‌های داخلی نظیر خودروسازان داخلی ۱۰۰ درصد خودکفا نیستند، گفت: هنوز رقمی از محل صرفه‌جویی سوخت و عوارض گازوئیل به شرکت‌های ریلی پرداخت نشده است.

۵ بهمن ۱۳۹۴
مدیرعامل رجا خبر داد:

خرید ۱۰۰۰ واگن برای ۵ سال آینده/ زیان انباشته رجا ۵۰۰ میلیارد تومان است

مدیرعامل شرکت قطارهای مسافری رجا با بیان اینکه طی ۵ سال آینده باید ۱۰۰۰ واگن مسافری جدید به ناوگان رجا اضافه شود، گفت: زیان انباشته رجا در حال حاضر چیزی حدود ۵۰۰ میلیارد تومان است.

۲۰ دی ۱۳۹۴

پشتیبانی از دولت برای خروج از نظام قیمت‌گذاری در حمل و نقل

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه بخش خصوص نیاز به شفاف سازی قوانین دارد، گفت: از دولت برای خروج از نظام قیمت‌گذاری پشتیبانی می‌کنیم.

۲۴ آذر ۱۳۹۴
مدیرعامل رجا تشریح کرد

چرا واگن‌های داخلی مشتری ندارند؟

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، نبود گرایش بین شرکت‌های ریلی در خرید واگن های ساخت داخل را بی انصافی دانست و گفت: اگر شرایط مورد نظر در واگن های ایرانی لحاظ شود قطعا بخشی از نیاز داخلی از طریق آن ها تامین می‌شود.

۲۱ آذر ۱۳۹۴

مدیرعامل رجاء: افزایش نرخ بلیت قطار حداقلی بود

سید حسن موسوی‌نژادگفت: مدل قیمت‌گذاری جدید هم به نفع مردم و هم به نفع شرکت‌های حمل و نقل ریلی است چون قیمت‌ بلیت‌ها در ایام غیر پیک سفر یعنی اکثر روزهای سال کمتر از نرخ معمول می‌شود

۱۸ خرداد ۱۳۹۴
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجاء

الزامات افزایش سهم راه‌آهن در جابه‌جایی مسافر/ ضریب ۶۰ درصدی اشغال صندلی‌های قطار/عمر ۵۰ ساله برخی واگن‌ها

مدیرعامل رجاء تنظیم ساعت حرکت قطار‌ا طبق تقاضای سفر، اعمال تخفیف در نرخ بلیت در ساعت و روزهای خاص، خرید واگن نو و اجازه اعمال حقوق مالکانه بیشتر به بخش خصوصی ریلی را پیش‌زمینه‌ افزایش سهم راه‌آهن در جابه‌جایی مسافر عنوان کرد.