۶ دی ۱۳۹۵

حمایت نماینده مجلس از اعتبار ۳ میلیارد دلاری برای استانداردسازی مدارس

عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: از اعتبار ۳ میلیارد دلاری که در کمیسیون تلفیق برای استانداردسازی مدارس تصویب شده، حمایت می‌کنیم. کمبود مدارس و فضاهای آموزشی خیلی فرسوده در کشور داریم که نیازمند بازسازی و استانداردسازی هستند.

۶ دی ۱۳۹۵

حمایت نماینده مجلس از اعتبار ۳ میلیارد دلاری برای استانداردسازی مدارس

عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی: از اعتبار ۳ میلیارد دلاری که در کمیسیون تلفیق برای استانداردسازی مدارس تصویب شده، حمایت می‌کنیم. کمبود مدارس و فضاهای آموزشی خیلی فرسوده در کشور داریم که نیازمند بازسازی و استانداردسازی هستند.

۸ آذر ۱۳۹۵
نماینده مجلس:

مجلس موضوع «تغییر تقویم آموزشی» مدارس را پیگیری می‌کند

عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: اگر قرار باشد تقویم آموزشی مدارس تغییر کند، کمیسیون ورود و اظهار نظر خواهد کرد. اگر کمیسیون آموزش مجلس اشکالاتی در این کار متوجه شود، حتما ورود خواهد کرد و از دولت و مخصوصاً وزیر آموزش و پرورش توضیح خواهد خواست.

۵ آذر ۱۳۹۵

آموزش و پرورش از امکان تغییر کاربری املاک به تجاری استفاده نکرد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش از امکان تغییر کاربری املاکش به تجاری به خوبی و زیاد استفاده نکرد و می‌توانست خیلی بهتر از این ظرفیت برای درآمدزایی استفاده کند.

۲۵ آبان ۱۳۹۵

بررسی استیضاح وزیرعلوم در کمیسیون آموزش به روز دیگر موکول شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل عدم حضور وزیر علوم ، جلسه اعضای کمیسیون آموزش و نمایندگان متقاضی استیضاح به روز دیگری موکول شد.

۱۰ آبان ۱۳۹۵

” با حضور رئیس دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجوی دکتری آزاد در کمیسیون آموزش مجلس بررسی شد “

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه آزاد عصر روز گذشته با حضور رئیس این دانشگاه در کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد .

۱۸ مهر ۱۳۹۵
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تأکید فانی بر حل مشکلات صندوق بدون تحقیق و تفحص

عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: اطلاعاتی که به دست ما رسیده است، نشان دهنده وجود تخلفات در این صندوق است. نظر وزیر آموزش و پرورش این بود که مشکلی وجود ندارد و اگر مشکلی هست، بدون تحقیق و تفحص نیز حل می‌شود./ اینکه چند مورد بررسی شود، کفایت نمی‌کند و نمی‌تواند گزارش جامعی تهیه شود