۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
هم زمان با راه اندازی خط تولید ریل ملی در ذوب آهن

واردات ریل را متوقف کنید!

با وجود توانایی داخلی برای راه اندازی خط تولید ریل استاندارد، مهمترین دلیل تاخیر در بهره برداری از ریل های تولید داخل در شبکه ریلی کشور به مدت ۲۰ سال، «عدم وجود ضمانت خرید از طرف شرکت راه آهن» بوده است. این موضوع باعث شده تا تولید کنندگان به دلیل عدم اطمینان از فروش محصول خود انگیزه‌ای برای تولید نداشته باشند.

۲۵ بهمن ۱۳۹۳
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان:

محصولات فولادی مستقیم به مصرف کننده می‌رسد

با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران بورس کالا قرار شد شرایط فروش افراد حقیقی نیز فراهم شده تا بتوانند راحت‌تر این محصولات را دریافت کنند.

۶ آبان ۱۳۹۳

وزارت راه روی ریل ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خرید خارجی/آیا تولید داخل جوابگو نیست؟

در حالی شورای اقتصاد با درخواست وزارت راه برای خرید ۱۰۰۰ میلیارد تومان ریل هندی موافقت کرده که باتوجه به عملکرد این وزارتخانه در ساخت خط‌آهن و لزوم حمایت از تولید داخل، شاید بهتر باشد در خرید ۲۵۰ هزار تن ریل تجدیدنظر شود.