۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
مدیر عامل بانک ایران زمین:

ارائه خدمات به مشتریان در فضای مجازی از ضروریات بانکداری الکترونیک است

پور سعید: اگر فرآیند ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی از طریق بانک مرکزی و متولیان امور مشخص و در اختیار بانکها قرار گیرد، نقش بسیار موثری در ارائه خدمات و کاهش رفت و آمد شهری و هزینه مشتریان خواهد داشت.بانک باید در کنار مشتری باشد و مشتری اکنون در فضای مجازی است.

به گزارش عیارآنلاین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با اشاره به فضای جدید بانکداری گفت: امروز مشتریان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و زمان زیادی از وقت خود را در این فضا سپری می کنند و در آن اقدام به خرید و دریافت خدمت می کنند، بنابراین با توجه به چرخه اقدامات اقتصادی که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، حضور بانک‌ها را اجتناب ناپذیر می کند.

وی شبکه های اجتماعی را یک فرصت برای بانکها دانست و اظهار داشت: اگر فرآیند ارائه خدمات در شبکه های اجتماعی از طریق بانک مرکزی و متولیان امور مشخص و در اختیار بانکها قرار گیرد، نقش بسیار موثری در ارائه خدمات و کاهش رفت و آمد شهری و هزینه مشتریان خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به رویکرد بانکهای دنیا درارائه خدمات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عنوان کرد: خدمت در محلی باید ارائه شود که مشتری حضور دارد، و این امروز این محل فضای مجازی است.

شایان ذکر است در حال حاضر بانک ایران زمین بیش از ۳۰ سرویس عمومی و اختصاصی را از طریق ربات تلگرامی خود به کاربران ارائه می کند و کارشناسان این بانک موفق شده اند ۱۰ سرویس بانکی را نیز آماده کنند که منتظر ارائه مجوز های لازم از سوی بانک مرکزی در این زمینه هستند.

منبع: ایلنا

تلگر

چهره‌

دیدگاه تازه‌ای بنویسید: