۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵

شبکه بازاریابی تولید صندوق‌های خرد در کشور تشکیل می‌شود

مافی، مشاور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی: برای برطرف کردن مشکل معرفی محصول‌های تولیدی اعضای صندوق های خرد روستایی، شبکه بازاریابی تولید صندوق های خرد در سطح کشور امسال در کشور تشکیل می شود. با تشکیل صندوقهای خرد محلی، به جای انفرادی کار کردن، موفق نبودن در مقابل انبوه مشکلات و ناامیدی، با هم بودن و تجمیع سرمایه های خرد به بانوان روستا تفهیم می شود.

به گزارش عیارآنلاین، فرزانه مافی روز دوشنبه در نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات صندوق های خرد محلی در روستای بویری دشتستان از توابع استان بوشهر افزود: تشکیل صندوق های خرد منجر به افزایش مشارکت، جمعی کردن فعالیت زنان، ایجاد روحیه اعتماد به نفس، تلاش، پشتکار و موفقیت چشمگیر بانوان ایران زمین شده است.
وی یادآور شد: زنان و مردان روستا با آگاهی از منابع و ظرفیت های خود و استفاده صحیح از آن می توانند تاثیر بسزایی در معیشت خانواده و توسعه زندگی روستایی داشته باشند.
مافی بیان کرد: صندوق توسعه کسب و کار روستایی و حمایت از قشرهای آسیب پذیر در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و بهبود زندگی روستائیان تشکیل شده است.
مشاور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمایت از توسعه بخش کشاورزی تصریح کرد: با تشکیل صندوقهای خرد محلی بجای انفرادی کار کردن، موفق نبودن در مقابل انبوه مشکلات و ناامیدی، با هم بودن و تجمیع سرمایه های خرد به بانوان روستا تفهیم می شود.
وی تصریح کرد: تلاش می شود با ایجاد شبکه بازاریابی گام دوم برای فروش محصولات روستائیان نیز برداشته شود.
مافی با بیان اینکه توجه به محرومان و مستضعفان در دولت تدبیر و امید جدی دنبال شده است گفت: در این دولت بانوان توانستند توانمندیها و پتانسیلهای خود را در سایه اعتبارات خرد شناسایی کنند.
وی تصریح کرد: انتظار می رود با انجام چنین کارها و تقویت صندوقهای خرد محلی زمینه فقرزدایی از جامعه ایران اسلامی فراهم شود.
در این نمایشگاه بانوان تولید کننده و اعضای صندوق های خرد زنان روستایی استان با ارائه محصولات محلی خود بیشترین مشکلشان را کمبود حمایت مالی و معرفی و بازاریابی عنوان کردند.

منبع: ایرنا

تلگر

برچسب‌ها:

چهره‌

دیدگاه تازه‌ای بنویسید: