۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۲
روابط عمومی پست بانک در گفتگو با عیارآنلاین:

خطای سیستمی علت کسر ۱۰هزار تومان از ۲۰۰هزار مشتری پست بانک

میرزائی‌پور در خصوص نحوه‌ی برگشت دادن مبالغ ۱۰ هزارتومانی کسر شده به حساب مشتریان گفت: مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب‌ مبالغ کسر شده خود را دریافت کنند. برای آن دسته از مشتریان هم که امکان مراجعه به بانک را ندارند از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهیم کرد و مبالغ را به حسابشان برگشت خواهیم داد تا در حق کسی اجحاف نشود.

علی میرزائی‌پور، سرپرست معاونت اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه اقتصادی عیارآنلاین، پیرامون کسر ۱۰هزار تومان از حساب مشتریان این بانک برای خدمات پیامکی، گفت: طبق مصوبه سال ۹۱ بانک مرکزی، کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی می‌توانند با رضایت و موافقت مشتریان مبنی بر دریافت خدمات پیامکی، مبالغی از حساب مشتریان خود کم کنند که بر همین اساس پست بانک ایران سالیانه ۱۰هزار تومان از حساب مشتریان خود طبق قانون کم می‌کرد.

وی ادامه داد: ۲۰۰هزار نفر از مشتریان پست بانک با ارسال پیامک و اطلاع رسانی به بانک خواستار عدم دریافت خدمات پیامکی و کسر ۱۰ هزار تومان از حساب خود شده‌ بودند، اما به دلیل خطای سیستمی از حساب آنها هم، مبلغ ۱۰ هزار تومان کسر شده است.

میرزائی‌پور در خصوص نحوه‌ی برگشت دادن این مبالغ به حساب مشتریان افزود:در حال حاضر مشکل رفع شده است و مشتریان می‌توانند با مراجعه به شعب‌ مبالغ کسر شده خود را دریافت کنند. برای آن دسته از مشتریان هم که امکان مراجعه به بانک را ندارند از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهیم کرد و مبالغ را به حسابشان برگشت خواهیم داد تا در حق کسی اجحاف نشود.

تلگر

چهره‌

دیدگاه تازه‌ای بنویسید: