۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۸

تاثیر آزمون سنجش صلاحیت معلمی بر کیفیت‌بخشی عملکرد دانشجو معلمان

کیانی، معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان: آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان طرحی کارآمد و ابتکاری در حوزه تضمین کیفیت تربیت معلم بوده است. اینگونه فعالیت ها دانشگاه، دانشجو معلمان و پذیرفته شدگان ماده ۲۸ را تحت تاثیر قرار می دهد و آمادگی تداوم این روند را داریم. این آزمون فعالیتی برآیندی و فرآیندی بوده و در کنار آزمون های پایان ترم به سنجش صلاحیت دانشی، عملکردی و مهارتی پذیرفته شدگان ماده ۲۸ می پردازد.

به گزارش عیارآنلاین، غلامرضا کیانی معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان؛ با بیان اینکه آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای معلمان طرحی کارآمد و ابتکاری در حوزه تضمین کیفیت تربیت معلم بوده، گفت: این امر به ایجاد انگیزه برای فعالیت های کیفیت محور کمک می کند.

وی ادامه داد: اینگونه فعالیت ها دانشگاه، دانشجو معلمان و پذیرفته شدگان ماده ۲۸ را تحت تاثیر قرار می دهد و آمادگی تداوم این روند را داریم.
معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: این آزمون فعالیتی برآیندی و فرآیندی بوده و در کنار آزمون های پایان ترم به سنجش صلاحیت دانشی، عملکردی و مهارتی پذیرفته شدگان ماده ۲۸ می پردازد.
کیانی در خصوص دومین مرحله آزمون اصلح بیان کرد: این آزمون پنجشنبه گذشته با ثبت‌نام ۶۱۴ نفر برگزار شد و در مقایسه با آزمون قبل، رضایت شرکت کنندگان از سوالات، نحوه اطلاع‌رسانی و کیفیت برگزاری را شاهد بودیم.
وی افزود: نتیجه آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای طی هفته آینده نهایی شده و به اطلاع شرکت کنندگان می‌رسد.
کیانی عنوان کرد: برای شرکت کنندگان سه مولفه فرهنگی، تدریس خرد و آزمون عملکردی دانشی مورد توجه است و افراد پس از کسب نمره قبولی در آزمون عملکردی و نمره کل امکان ورود به حرفه معلمی را دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تلگر

چهره‌

دیدگاه تازه‌ای بنویسید: