۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگویی اعلام کرد:

تصویب نشدن رتبه بندی معلمان، نگرانی ایجاد کرده است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تصویب نشدن نظام رتبه بندی معلمان، آموزش و پرورش را چندگام عقب میندازد.

به گزارش عیارآنلاین، عبدالوحید فیاضی در گفت و گویی اظهار کرد: انتقاد بنده به دولت قبلی شتابزدگی در اجرای اقدامات آموزشی بود، اما انتقادم به وزیر فعلی این است که کارها را از کندی و حرکت آهسته برهاند.

عبدالوحید فیاضی

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش از دالان مشکلات با مورد توجه قرار دادن سند تحول بنیادین، با اقدامات بنیادین و ریشه ای خارج می شود.

فیاضی اشاره کرد: آموزش و پرورشی که با کندی پیش رود، نمی تواند به اهداف خود برسد. این وزارت خانه نیاز به افراد پرشتاب و معتقد به اجرای سند تحول بنیادین دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار به اجرای این موضوع ها، نیاز به عناصر آگاه تر برای تحقق ایده های آموزشی دارد تا به آموزش و پرورش کشور خدمت شایسته ای شود.

وی عنوان کرد: در نظام تعلیم و تربیت، مجلس شورای اسلامی و دولت وظیفه دارد برنامه ای درست برای اجرای اقدامات تبیین کند.

فیاضی در پاسخ به این سوال که تصویب نظام رتبه بندی به کجا رسید، ادامه داد: دولت به دلیل بار مالی زیاد این موضوع، نگران است که باید قبل از پایان سال ۹۳، حل شده تا بار مالی آن در بودجه سال ۹۴ دیده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تصویب نشدن نظام رتبه بندی معلمان، آموزش و پرورش را چندگام عقب میندازد.

وی درباره یکی از سیاست های فانی در راستای تامین نیروی انسانی کارآمد، گفت: کارآمدی نیروهای انسانی به شاکله شخصیتی افراد و تجربه آن ها بستگی دارد.

فیاضی ادامه داد: هرچه جوانان میدان آموزش و پرورش را بگیرند، نشاط اجتماعی و امید به ارتقای درجه افراد بیشتر می شود.

منبع : پانا

دیدگاه تازه‌ای بنویسید: