۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۵

۳ شرکت حوزه ارتباطات در یازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران برتر شدند

در یازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، یک اپراتور تلفن‌همراه و یک شرکت انتقال داده برتر معرفی شدند.

به گزارش عیارآنلاین، این مراسم با حضور معاون رییس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران از سوی سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.

شاخص

رییس سازمان ملی استاندارد ایران هدف از برگزاری این همایش را ارزیابی کالاها و خدمات در مسیر جلب رضایت مردم عنوان کرد.

نیره پیروزبخت تاکید کرد: در این ارزیابی تفکیکی بین بخش دولتی و خصوصی وجود ندارد و ارزیابی عملکرد سازمان‌های متقاضی نسبت به طراحى، تولید و عرضه محصول و ارائه خدمت با توجه به معیارهای مدل تعالی سازمانی انجام می شود. اما در برخی خدمات که برای مردم اهمیت دارد، ارزیابی کیفیت به شکل الزام نیز صورت می‌گیرد.

در این همایش پس از ارزیابی شرکت‌ها براساس مدل تعالی سازمانی EFQM، شرکت‌های برتر ارایه دهنده خدمات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز معرفی شدند.

مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.

براین اساس، در بخش ارزیابی شرکت‌های حوزه ICT شرکت‌ ارتباطات زیرساخت،‌ اپراتور همراه اول و انتقال داده‌های آسیاتک در پیاده‌سازی مدل تعالی سازمانی برتر معرفی شدند.

برای تعیین سطوح مختلف این جایزه، ارزیابی همه جانبه‌ای از فعالیت‌های عملیاتی و کیفی سازمان در ارتباط با محصول از جمله پایداری تولید و خدمات آن و مطابقت با نیازمندی‌های مشتریان و سایر ذینفعان انجام می‌شود.

در طراحی مدل جایزه ملى کیفیت ایران به مفاهیم، اصول و مبانی ارزشی و کاربردی کیفیت توجه ویژه شده است.

منبع:فارس

تلگر

چهره‌

دیدگاه تازه‌ای بنویسید: